Cookie beleid RKZVC

De website van RKZVC is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Huishoudelijk reglement

Huishoudelijk Reglement RKZVC

Wedstrijden

  1. Alle zaken aangaande wedstrijden vallen onder verantwoordelijkheid van de wedstrijdsecretaris.
  2. Alle vriendschappelijke wedstrijden worden geregeld i.o.m. de wedstrijdsecretaris.
  3. Bij gedeeltelijke afgelasting bepaalt de wedstrijdsecretaris welke wedstrijden er gespeeld worden.
  4. Bij een algehele afgelasting door de KNVB bepaalt de wedstrijdsecretaris i.o.m. materiaal commissaris, terreinknecht en consul hoeveel vriendschappelijke wedstrijden er gespeeld kunnen worden. De wedstrijdsecretaris zal hierna zelf beslissen welke wedstrijden er zullen worden gespeeld.

Elftalindelingen

  1. Alle zaken elftalindelingen aangaande vallen onder verantwoordelijkheid van de TC.
  2. Er zal een aanvang worden gemaakt met de indelingen medio april van elk seizoen.
  3. Het overleg vindt plaats met de leiders en trainers van de betrokken elftallen.

Kleedkamers

  1. Deze worden gebruikt tijdens de trainingsavonden volgens de aangegeven indeling op de publicator.
  2. Kleedkamerindelingen tijdens wedstrijden staan vermeld op het wedstrijdbord aan de buitenzijde van het gebouw.
  3. Er wordt in de kleedkamers niet gerookt.
  4. Bij iedere jeugdtraining of -wedstrijd dient er minimaal 1 persoon van de leiding in het kleedlokaal bij de jeugdleden aanwezig te zijn, zowel voor als na de training/wedstrijd.
  5. Controleer het kleedlokaal, direct nadat je tegenstander het heeft verlaten, op achtergelaten voorwerpen en/of vernieling.
  6. Je eigen kleedlokaal en dat van de tegenstander alsmede de hal ervoor dient bezemschoon te worden gemaakt. Veeg het zand en/of modder bij elkaar en verwijder dit met de aanwezige stoffer en blik in de daarvoor bestemde afvalemmer. Niet bij elkaar vegen en laten liggen en zeker niet via het afvoerputje van de douche afvoeren.
  7. Laat de spelers de muren van ons kleedlokaal niet gebruiken om de voetbalschoenen van de modder te ontdoen.
  8. Gebruik ogen en oren en wijs eventueel ook anderen op hun verantwoordelijkheid in deze.

Ballen

  1. Tijdens de training de ballen tellen die je meeneemt en de kast weer afsluiten.
  2. Na de training de ballen onder de kraan in de doucheruimte afspoelen en het juiste aantal weer in de ballenkast leggen.
  3. Het komt helaas regelmatig voor dat er na de training en/of wedstrijden nog ballen op de velden of in de aanplant liggen.

Gebruik bestuurskamer

  1. Voorheen was er elke dinsdag een bestuurslid aanwezig welke aanspreekbaar is voor allerhande problemen. Deze aanwezigheid is afgeschaft. Voor klachten, vragen e.d. kan met terecht bij de secretaris via [email protected].
  2. Elke 1e maandag van de maand is er een hoofdbestuursvergadering : aanvang 20.00 uur.
  3. Elke 3e dinsdag van de maand is er een jeugdbestuursvergadering : aanvang 20.00 uur.
  4. In de bestuurskamer is een lijst aanwezig waarop kan worden ingetekend voor het houden van vergaderingen anders dan hoofdbestuurs- en jeugdbestuursvergadering.

Kantine

  1. Genoten consumpties in de kantine dienen dezelfde dag te worden afgerekend.

  2. Het is niet toegestaan zelf meegebrachte alcoholhoudende drank te gebruiken in de kantine of elders op het terrein van de vereniging.

  3. Het is niet toegestaan om in de kantine gekochte alcoholhoudende drank elders (bijvoorbeeld in de kleedkamers) te nuttigen dan in de kantine of op het terras.
  4. Er wordt geen alcohol geschonken aan:
    • Jeugdleiders, trainers van jeugdelftallen en andere begeleiders van de jeugd tijdens het uitoefenen van hun functie;
    • Personen die fungeren als chauffeur bij het vervoer van spelers.
  5. Het bestuur wil voorkomen dat personen met meer dan het toegestane promillage alcohol aan het verkeer deelnemen. Op basis daarvan kan de verstrekking van alcoholhoudende drank worden geweigerd.
  6. Leidinggevenden en barvrijwilligers (in de zin van het bepaalde in artikel 1) drinken geen alcohol gedurende hun bardienst.
  7. Prijsacties die het gebruik van alcohol stimuleren, zoals happy hours, meters bier en rondjes van de zaak zijn in de kantine niet toegestaan.
  8. Vanuit het oogpunt van na te streven alcoholmatiging wordt het gebruik van alcoholvrije drank gepromoot, onder andere door die goedkoper aan te bieden dan alcoholhoudende drank.
  9. Personen die agressie of ander normafwijkend gedrag vertonen worden door de dienstdoende leidinggevende of barvrijwilliger uit de kantine verwijderd.
  10. ‘Bestuursreglement voetbalvereniging RKZVC betreffende alcohol in de sportkantine’ alsmede datgene beschreven in ‘Huis- en gedragsregels kantine RKZVC’ zijn van toepassing.
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!